tiistai 8. joulukuuta 2015

Born to Raise Hell

Heipä hei. Väsyttää ihan törkeästi mutta ajattelin nyt kuitenkin kirjoittaa, en saa tänään kuitenkaan mitään muuta aikaiseksi. Viime tiistaina käytiin Jessen kanssa hakemassa "kihlasormukset". Kihloihin mentiin jo 21.9., mutta omasta laiskuudesta johtuen tatuointiajan varaaminen vähän venähti. Kuvat kävimme ottamassa Putkassa Viijalla, jolla olen kerran aiemminkin käynyt ja aion jatkossakin tarpeen vaatiessa hänellä käydä. Todella mukava likka ja tietää mitä tekee, vaikka nuori onkin. Musta on hienoa, että alalla on naisiakin ja haluan antaa oman tukeni heille. :) 

Mulla ei ole kädessä mitään verenkiertohäiriötä, vaikka sille saattaa vähän näyttääkin. Turkoosi väri otti vähän tiukemmin ihoon kiinni. 

Testattiin uutta ruokapaikkaa, ravintola Sannaa. Facebookin kautta bongasin, että kyseisestä paikasta saa vegaanista ruokaa suoraan kotiovelle. Jesse otti 4 täytteen pitsan ja itse otin falafel hampurilaisaterian ja hintaa tuli yhteensä 17€. Ei paha mun mielestä ja ruoka oli todella hyvää. Grillit, joista saa vegaanista ruokaa ovat aika vähissä niin olin aika innoissani tästä. Vieläkin kaipaan jo edesmennyttä Vegemestaa nyyh.:(

Veronpalautusrahoilla ostin maailman söpöimmän yöpaidan Cubuksesta. Yleensä en kyseisessä liikkeessä kauheasti käy, mutta ikkunasta bongasin söpön pandan. 

Nenääkin kävin venyttämässä ja hyi herranjestas kun tuntui hirveälle! 
Olen aiemminkin nenää venyttänyt, mutta tuo 2,4mm->3mm väli oli aivan kauhea. Never again. 

Runsaudensarveen oli tullut taas uusia vegaanisia suklaita!
Jokerz oli aivan kuin Snickers ja Cleo's peanut butter cupsit oli aivan taivaallisia mutta en tykännyt yhtään tuosta Thumbs Upista.




Sunnuntaina lähdettiin itsenäisyyspäivän viettoon Helsinkiin katsomaan Motörheadia. Oli aivan uskomatonta nähdä viimeinkin Lemmy! Jee jee. 
Yövyttiin hotellissa ja siellä alkoi poraaminen 7.00 aamulla. Oli hieno herätys, varsinkin kun remontista ei ollut mitään ilmoitusta missään. 

Olen nähnyt viime aikoina aivan ihmeellisiä unia! Muutama viikko sitten näin sellaista unta, että olin Hiekkalassa nukkumassa ja sisään tuli yhtäkkiä monta Isojalkaa. Yritin piiloutua sitten peiton alle ja esitin nukkuvaa. Yksi Isojaloista kuitenkin nosti peittoani ja kutitti minua kainaloista. Kutian siis aivan älyttömästi kainaloista ja kaulasta. Ja viime yönä näin taas unta Isojaloista. Taas ne olivat mun perässä ja piilouduin matkalaukkuun. En edes muista miten uni jatkui, muistan vain että pelotti aivan hirveästi. :D
Eihän siinä. Hyvää viikonalkua vain kaikille. 

- Ghoulina

2 kommenttia: