maanantai 11. tammikuuta 2016

You know, some guys just can't hold their arsenic.

Viime torstaina tehtiin Jessen kanssa pieni road trip Lahteen, jossa mulla oli varattu tatuointiaika Tony Raidalle. Jännitti aivan älyttömästi kun en ollut aiemmin noin suurta kuvaa kerralla ottanut, mutta hyvinhän se meni. 

 Koko hommaan meni noin 5 tuntia, Tony ymmärsi hyvin mitä kuvalta halusin ja oli oikein rento tyyppi. Ja todella taitava. Mulla oli kirja mukana (Joe Hillin Sydämen muotoinen rasia, suosittelen) ja välillä juteltiin koirista sun muusta. Musta on tosi mielenkiintoista jutella koiraihmisten kanssa kun omissa haaveissa on sitten joskus staffi. Vaatetta olisi kannattanut olla hieman enemmän mukana, pulju oli aika pieni ja päivä muutenkin todella kylmä. 

Jesse siis käytti mua Lahdessa autolla, vaikka oli ollut yön töissä. On mulla kyllä ihana mies. <3





   














Tykkään todella paljon nykyisessä hiusvärissäni siitä, ettei se mene haalistuessaan niin pahan näköiseksi kuin violetti meni.
Bellatrix ei malttanut pitää tassujaan musta erossa edes kuvan oton ajaksi. :D




 Joulunjälkeisistä alennusmyynneistä ostin aamutossut, pipon ja nastalenkkarit, jotka äiti maksoi mulle joululahjaksi. Pääsen viimeinkin juoksemaan kunnolla säällä kuin säällä. 
 Olen kuvaan todella tyytyväinen ja en malta odottaa että päästään jatkamaan hihaa.

 - Ghoulina

2 kommenttia:

  1. Hieno tattoo! Ensimmäisenä huomioni tosin kiinnittyi tuohon
    leoparditakkiin, ooh! <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) joo toi takki on kyllä ihana, kerrankin löytyi sellainen joka on hyvännäköinen JA lämmin<3

      Poista