lauantai 19. maaliskuuta 2016

Jätä pelko taaksesi tänään, ukkonen, tärisyttää tannerta, mä pakenen.

Rakastuin herra Ylppöön ja ihmisiin pari vuotta sitten, mutten ehtinyt nähdä yhtään keikkaa yhyy. Kävimme eilen katsomassa Maj Karmaa klubilla ja ai jumalauta! Aivan mahtava keikka! En ole aiemmin kuunnellut Maj Karmaa yhtään, en tiedä miksi. 


Yritin väsätä sormikiharoita, mutta ne eivät onnistuneet. Jouduin sitten laittamaan hiukset kiinni. 


Keikan asu. Pitää skarpata vähän näiden asukuvien kanssa, koska mua itseäni ne ainakin eniten blogeissa kiinnostaa. Noi housut mua vähän mietityttää. Noi on korkeavyötäröiset, eli niiden pitäisi tuoda vyötäröä enemmän esille. Eivät tuo, näytän tasapaksulle. Ehkä ongelma on siinä että mun vyötärö on hitusen ylempänä, kuin minne noi housut loppuu. Ehkä housujen pitäisi olla hieman korkeammat?



Sattui muuten ihan jäätävä juttu kun olin vielä kosmetologikoulussa opiskelemassa. Mä olin kesälomalla ja kaksi mun luokkalaista oli käyneet hakemassa evästä ruokatunnilla. Herra Ylppö oli kuulemma istunut Yo- talon portailla ja mä en ollut siellä!! Tää raastaa mua vieläkin. 


Ihanaa lauantai-iltaa kaikille :)

- Ghoulina






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti