sunnuntai 22. toukokuuta 2016

The touch of death is all around us

Pari viime viikkoa ovat olleet hyvin kiireisiä ja stressilevelit ovat taas päässeet mukavasti nousemaan. Tulevat viikot ovat vielä stressaavampia, joten olen koittanut viettää mahdollisimman rauhallisen viikonlopun. 
Torstaina kävimme murun kanssa Roosterissa katsomassa muutamaa melko nuorta bändiä. Kaksi ensimmäistä bändiä soittivat hyvin, kolmatta ei jääty kuuntelemaan muuten kuin yhden kappaleen verran sillä Jesse oli menossa aamuvuoroon. 


Perjantaina oli taas burleski-iltamat ja oli kyllä aivan ihana ilta. Harmitti kun mulla oli perjantaina päivällä menoa ja ajattelin että laittaudun sitten paremmin kun käyn kääntymässä kotona ennen Stradaan lähtöä. Mulle tuli keskustassa ihan kauhean huono olo, joten laittautumisen sijaan otin päiväunet. Oli hienoa lähteä suoraan sängystä esitykseen. 
Musta on kiva katsoa meidän ryhmäläisten sooloesityksiä, kaikilla on niin erilaiset persoonat ja näin ollen hyvin erilaiset esitykset. Ilmapiiri on kannustava ja kaikenlainen kilpailumielisyys puuttuu kokonaan. Se fiilis mikä tulee lavalla on ihana ja vaikka en aina olekaan täysin varma itsestäni, kaikki epävarmuus unohtuu esityksessä. Jospa mä saisin aikaiseksi tehtyä sen sooloesityksenkin piakkoin. :D 


Mies hemmotteli mua tällä viikolla levyillä, vaikka olen monta kertaa sanonut ettei mulle tarvii mitään ostaa. :)
Sifonkihuivi löytyi kaverin ansiosta kirpparilta eurolla. 


Kokeilin alkoholitonta punaviiniä ja se olikin yllättävän hyvää! Suuri plussa oli ettei tullut migreeniä. Vähän huvitti Alkon kassalla kun multa ei ole pitkään aikaan kysytty henkkareita, mutta kun ton ostin niin kysyttiin. :D

- Ghoulina

2 kommenttia:

  1. Halleluuja,,! Ollut melko kiireistä viimea aikoina, ainakin paremmalla puoliskolla, elämme jännittäviä aikoja "ei ole lasta tulossa"Kaikesta kiirestä huolimatta paljon hienoja hetkiä ollaan vietetty ja tullaan varmasti viettämään. :), ps: alkoholiton punkku oli yllättäen ihan hyvää. Rakastaen jesse,

    VastaaPoista