sunnuntai 31. heinäkuuta 2016

When you die, the only kingdom you'll see is 2 foot wide and 6 foot deep.



Muokkasin mun kalenteria vähän enemmän oman näköiseksi lahjapaperilla ja kontaktimuovilla. Onhan toi nyt vähän itsetehdyn näköinen, mutta ei se ole aina niin justiinsa. :)

Eilen Vermillion Dames esiintyi Hämeenlinnassa tatuointimessuilla. Oli kivaa esiintyä jossain vähän erilaisemmassa paikassa kuin yleensä. 


Aamulla tuli vähän kiire (taas) ja en löytänyt yhtään tyhjää limsapulloa, enkä ehtinyt käydä missään kaupassa, niin oli pakko ottaa vettä viskipulloon. :D


Päivänasu bäkkärillä. Olen ihan rakastunut tuohon paitaan. <3


Olin ihan innoissani tosta passista, en ole koskaan saanut missään tuollaista niin oli pakko ottaa kuva.  Ostin clicker septumin yhdestä kojusta ja laitoin sen heti nenään. Tuntui todella oudolle kun olin jo ehtinyt tottua siihen, ettei nenässä roiku mitään. Ensin olin vähän noita timanttiseptumeita vastaan, mutta onhan toi nyt ihan kiva. Feikkiseptumeita en arvosta ollenkaan, mun mielestä "se juttu" septumissa on juurikin se, ettei sitä ole jokatoisella vastaantulijalla, koska se ei ole ehkä se ensimmäinen lävistysvalinta niinkuin esim. joku napakoru. Ihan sama kuin laittaisi sellaisen lasten feikkitatuoinnin. 


Eilen oli kyllä aivan ihana päivä <3

- Ghoulina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti