sunnuntai 30. lokakuuta 2016

Something wicked this way comes.

Eilen oli kyllä parhaat Halloween-kemut miesmuistiin! Olin siis Klubilla Horror & Teasessa esiintymässä Vermillion Damesin kanssa. Kaikki katsojatkin olivat panostaneet asuihin ja saatiin yhden mun kaverin kanssa meikata kaikki meidän ryhmäläiset. Meidän ryhmän teemana oli Kuolleiden päivä.
Tässä on mun oma meikki. En tehnyt valkoista pohjaa, koska näyttää tyhmälle jos kasvot on valkoiset ja loppu vartalo on ns. "normaali", kun vaatteet kuitenkin riisutaan esityksessä. 


Bäkkärillä Cousin Ittin kanssa! Olen yleensä arka pyytämään muita esiintyjiä mun kanssa kuviin, mutta heti kun näin tuon puvun mun oli pakko rohkaistua. :D Harmittaa vähän tuo huono valaistus. 


Eilisen asu. Mekko on H&M:ltä. Ullatuuuus.


Banaanitkin on ihan halloweenmeiningeissä. Parveekkeella on vielä lisää kamaa, pitää yrittää kuvailla joku päivä niitä. Mun unelmakodissahan on Halloween-sisustus ympäri vuoden, joten olen koittanut keräillä tuota krääsää aina kun on mahdollista. Ärsyttää vaan kun ollaan vuokralla, niin ei voi seiniä maalata tms. Tai no voi, mutta yhden seinän "tehostevärillä", joka on myös valkoinen, vain vähän vaaleampi kuin muut seinät. 
What the f-?!


Testailin vähän hillitympää meikkiä Halloweeniksi, ennen kuin päädyttiin tuohon muertosiin. Kokeilin ensimmäistä kertaa värillisiä piilareita ja rakastuin kovasti! Ostin mustat, mutta pitää hankkia joitain muitakin värejä kun tili myöntyy.


Käytiin leffassa katsomassa Mötley Crüen ihan viimeinen keikka. Oli kyllä outoa, kun on tottunut yleensä fiilistelemään keikalla ja ainakin taputtamaan niin kaikki istuivat hiljaa paikallaan :D Ja tietty kun loppuun siihen oli kuvattu jotain hc-faneja, jotka poras ihan kunnolla kun keikka loppu niin yritä nyt siinä sitten olla. Vaikka Mötley Crüe ei olekaan ihan se tärkein bändi, mutta on se kuitenkin aika lähellä sydäntä. 


Käytiin Jessen kanssa ihan Ideaparkissa asti etsimässä Halloween koristeita, mutta ei siellä ollut oikein mitään ihmeellistä. Löysin kuitenkin sukat Lindexin poikien puolelta, luurankoklipsit hömpältä ja pannan alennuksella Ginasta. Jos jossain on leopardia, sille ei voi sanoa ei. :D


Löysin myös pitkän etsinnän jälkeen oranssin vegaanisen huulipunan! Olin jo heittänyt kirveen kaivoon, mutta sitten kävin Punanaamiossa hakemassa muita juttuja ja satuin kysymään ettei heillä olisi. No olihan heillä! Tuo on itseasiassa Mehronin kasvoväri, mutta hyvin menee huuliinkin. Pysyvyys ei ehkä niin hyvä, kuin huulipunalla mutta ei haittaa. :) 

Plaah, nyt pitäis lähteä vielä lenkille ennenkuin Jesse tulee kotiin. 

- Ghoulina





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti