lauantai 7. tammikuuta 2017

I feel psycho

Helou. Mulla on kauhea hepuli kun nukuin viimeyönä liian vähän ja sain tänään tehdä koko päivän sitä mitä rakastan joten ajattelin nyt kirjoittaa tänne ja siivota vaatekaapin.


Löysin unelmaisen karvatakin kirpparilta Kuopiossa käydessäni.


Nappasin Siriuksesta tällaisen kuvan yhtenä päivänä. En kestä tota sen ilmettä. :D "I hate mondays."


Meillä oli tällä viikolla Vermillion Damesin uuden esityksen promokuvaukset. Se esitys on Charleston-henkinen, joten sain taas tuskailla niiden 1920-luvun sormilaineiden kanssa. 

Ja mulla on näköjään kunnon tappoviikko menossa. Jesse sanoi yhtenä päivänä kun puhuin jotain että näytän omasta mielestäni tyhmälle ilman meikkiä, että "mun mielestä sä näytät suloiselle ilman meikkiä, etkä tommoiselle että sä olet lähdössä tappamaan" :D 
ja VD:n kuvauksissa kun katsottiin välillä kamerasta kuvia että tietää missä voi parantaa jne, kuvaaja sanoi että "Sonja voi näyttää myös sille, ettei aio tappaa kaikkia" :D
Mä olen oikeasti aika lutunen.



Katsokaa mun uutta puhelimenkuorta! Meowmemeow!


- Ghoulina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti