perjantai 24. maaliskuuta 2017

Pulled apart in a world so demanding. I’m still here, still standing.

On niin partyhard perjantai etten keksinyt parempaa tekemistä kun kirjoittaa tänne! 


 
Helsinki Burlesque Festareitten asut olkaa hyvät. Vasemmanpuoleinen asu oli perjantaina ja oikeanpuoleinen lauantaina kun päätettiin kaikki laittaa päälle jotain hieman erikoisempaa. Mulle tuli ihanan kiire lauantaina kun meikkasin kaverin ja laitoin tukan ja sitten piti vielä meikata itseni ja en ollut kokeillut tuota tölkkikampausta ennen, mutta ehdin hyvin valmiiksi ennen kuin lähdettiin Gloriaan.
Oli toisaalta todella imartelevaa mutta myös hyvin hämmentävää kun moni tuli kehumaan mun lauantain lookkia ja neljä mulle täysin tuntematonta ihmistä halusi ottaa kuvan mun kanssa :O


Gloriassa oli punaiset vessat <3


Sisko tuli takaisin vaihdosta ja toi ihania tuliaisia. 


Uusi paita jee


Ostin meille kirpparilta tämmöiset söpöt mukit, mutta tuosta toisesta lähti teksti heti ekassa pesussa. Money well spent siis.


Käytiin 3 vuotispäivän kunniaksi vähän pulikoimassa Edenissä.


Ja lopuksi kuvauslookkia viimeviikolta, jänniä juttuja tulossa tämän vuoden puolella! Olen todella innoissani ja ihan vitun kauhuissani. 

- Ghoulina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti